Blog Details: Left

Trener personalny, Blackroll Master Trainer

Maciej Sukiennik to czołowy polski biegacz przeszkodowy, z powodzeniem startuje też zagranicą. Jest certyfikowanym trenerem OCR oraz treningu funkcjonalnego. W klinice Dr Łokieć prowadzi zajęcia ogólnorozwojowe, core, rolowanie oraz mobility.

Od lat jest związany ze sportem. Biegał, grał w piłkę nożną i koszykówkę, wspinał się, jeździł na rowerze, rolkach, ale dopiero biegi przeszkodowe pokochał całym sercem – ta miłość trwa ponad dwa lata.

- Praca nad mocnym Core, jest w stanie znacznie poprawić wyniki biegowe. Mięśnie głębokie to fundament naszego ciała, do którego przymocowane są inne mięśnie, wpływają na prawidłową postawę kręgosłupa, a odpowiednio wytrenowane i wzmocnione wspomagają prawidłową postawę, technikę oraz oddychanie podczas biegu. Praca nad mięśniami głębokimi tułowia ma przełożenie nie tylko na wyniki sportowe – wpływa pozytywnie przede wszystkim na komfort życia. Warto poświęcić 2 x 30 min tygodniowo. Kiedy zacząć? Najlepiej od razu. Jeżeli nie wiesz jak się za to zabrać, nie masz motywacji albo po prostu lubisz ćwiczyć w grupie, to zapraszam na moje zajęcia dedykowane mięśniom głębokim core – powiedział Maciej Sukiennik.

Terminy zajęć: każdy poniedziałek

18:00 - 19:00 - trening ogólnorozwojowy
19:00 - 20:00 - trening core i rolowanie

DLA KOGO?
Każdy jest mile widziany, bez względu na płeć, wiek i poziom sprawności. Oczekujemy jedynie chęci do pracy!

ZA ILE?
Pojedyncze zajęcia (ogólnorozwojówka lub core&rolowanie) kosztują 30 zł, a uczestnictwo w obu zajęciach jednego dnia kosztuje 55 zł. Zachęcamy do jednak do kupowania karnetów czterotygodniowych. Ich cena to odpowiednio 100 lub 200 zł.

JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Telefonicznie (792 917 406) lub wysyłając wiadomość na fanpage'u Kliniki Dr Łokieć. Decyduje kolejność zgłoszeń z zastrzeżeniem, że pierwszeństwo mają uczestnicy, którzy zadeklarują i opłacą udział w czterech kolejnych poniedziałkowych zajęciach.

Uwaga! Ze względu na pojemność naszej salki oraz komfort pracy grupy ćwiczących mogą liczyć maksymalnie 7 osób w czasie jednych zajęć!

CO ZE SOBĄ ZABRAĆ NA TRENING?
Sprzęt do ćwiczeń zapewnia Dr Łokieć. Uczestnicy powinni przynieść strój i obuwie sportowe, opcjonalnie także ręcznik i coś do picia. Obowiązkowo – dobry humor i zapał do pracy.